Hjärta rimmar på smärta av en anledning

Jag har alltid sett tjejer som mer "förhållande människor" och killar mer som "driva omkring människor". Men jag måste nog säga att det nog inte spelar någon roll vilket kön man har. Det beror nog på vilken period i livet man är i. För även om man mest far lite hit och dit så blir nog alla kär någon gång. En annan sak jag tänkt är att ja, det är väl mest yngre människor som är lite mer icke förhållande, men då kom jag att tänka på, åldern spelar nog ingen roll. För vem säger att 40 åringar inte kan glida omkring hursomhelst liksom. eller 50 åringar för den delen heller. Även om bilden på min näthinna blir lite konstig med en 50 åring...

En annan sak jag också tänkt på är hurvida man får ta kompisens gamla. På ett sätt kan jag tycka att det är helt ok. Han eller hon är ju som singel vilken singel som helst. vi lever ju i en fri värld. Men samtidigt kan jag tycka det är lite dålig moral och stil åså.  Men om man säger så här då. Det är helt okej att få en ytlig bekants förra men inte okej med en nära vän. Men var ligger gränsen då? alltså med vänner åså. Och måste det gå en viss tid innan man kan lägga in stöten? kanske inte så skickligt att ta bara efter någon vecka sedan dumpen. menmen, blir man kär så blir man och det går ju faktiskt inte att rå för. Fast ska man ta kompisens ex så tycker jag det kan vara bra att fråga. Bara lite diskret så där, för annars liksom. Det kan bara bli så fel. Och sen om man får ett nej, får man kanske bara inte bry sig.

Si vika funderingar man kan ha, men nu väntar mat. ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0