vi försökte med något nytt

Vinst med 4-2, det gjorde vi bra tjejer! Ikväll ska jag försöka sova tidigt. Ser ut och bli hyfsad tidig morgon imorn. Nu sitter jag och tittar på csi.

Har tänkt på att varje morgon jag läser tidningen, eller snarare bläddrar igenom tidningen, kollar sporten om nån man känner igen är med ( och ibland om jag orkar brukat jag läsa krönikorna om luleå hockey så jag kanske kan skryta om att jag kan något. ) därefter läser jag horoskåpet och till slut brukar jag läsa tv-tablån. Men nu, varje morgon jag kommer dit så tänker jag, hmm vad händer ikväll. Och varje gång är något inplanerat. Jag klagar inte, men det är synd att man missar en del serier. fast och andra sidan har ju ingen dött av det.

Nä men,  vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0