allmänt grov

efter skolan sjönk jag ner i soffan och knäckte två one tree hill avsnitt, det var nicccce! För ett tag sen, kanske en kvart flyttade jag mig till datorn.  Ikväll blir det inte att träna, ryggen säger ifrån nu. Kanske far jag och löper istället. Det går som bra eller så tar jag bara en promenad. Ska försöka njuta av höstmörkret lite grann nu. Annars är väl planen att försöka få lite plugg gjort. Nu låter det som att jag inte gör annat än pluggar. Men det är stor skillnad att säga att man borde och att man ska. Min planer går inte alltid i lås.

Annars har väl dagen varit helt okej. man har kul med roliga människor omkring sig. så år det. För övrigt så vill jag inte bara ha en ipod. Jag vill ha en ny mobil. Min börjar sjunga på sista versen och tappad i golvet allt för många gånger. Idag har den åkt i tre fyra gånger tror jag, inte coolt! Åh well, mobilen jag vill ha ska iallafall vara lite oc över det hela. Lucka och små klumpig. har ju ändå nästan aldrig mobilen i jeansfickan eftersom jag tycker det känns så osmidigt och sen gör det bara jeansen stora. Elins knallrosa är ju en fin variant. Men kameran är inte så bra på den, om jag minns rätt? Störst behov är jag hursomhelst utav ett headset. Har trådlöst, man av någon anledning funkar inte walkman på den. Mitt andra håller, bokstavligen, på att ramla sönder.

Kommentarer
Postat av: Elin

om du snackar om min förra rosa mobil så köp den inte för den är jätte dålig, den funkar inte när man har halebop av nån konstig anledning.

2008-09-22 @ 18:17:36
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/
Postat av: Tina

Det trådlösa, är det ett bluetooth headset? man kan bara använda det när man snackar i telefon..

2008-09-22 @ 19:01:40
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0