det är dagen efter imorn

Sådär ännu en gång har man kommit hem från das skola. Helt ok idag ändå. Mikko på So:n på slutet, ass tjilllllll! haha han är fan sjuk, måste blivit av med några hjärnceller den där gubben, det ska jag säga dig!

En annan grej jag tänkte på, ni vet tjejen som gör reklam för gina? blond, lång och ler alltid med tänderna?

Alltså jag säger bara, stackars henne. Hon är ju överallt! gina har ingen modell så hon är verkligen ÖVERALLT! hon kan ju knappast bo i Sverige eller nåt av dem andra länderna då GT är stort. För alltså tänk att varje gång man står och väntar på bussen ser man sig själv i enormt format stå brevid i kort klänning eller att varje gång man slår på tv:n och det blir reklam så vips dyker man upp i rutan smådansandes och svischandes med kläder som byts ut. Eller så fort man går på stan och springer förbi ett gina, ja då står man där i skyltfönstret. Eller om man undviker gina så kommer ändå folk och går med påsar som föreställer en själv. Eller kanske när man slår upp tidningen på morgonen, jo hej hopp har var jag på helsida, ya0.

Fatta komplex man skulle få! helgalet! Dessutom så kommer hon ju få svårt att få jobb i framtiden, för, för mig är hon ju alltid gina tjejen.

Vilka djupa tankar.



Slänger in en bild om någon inte skulle veta vem hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0