drugs

Bea tyckte det var dags för en lista, ( och jag klagar inte för då får jag ju en anledning att trycka in en lista på bloggen min ).


Senaste personer som..

Sov i din säng: jag, och Pontus.
Såg dig gråta: Länge sedan jag grät, men det var nog Eve.
Fick dig att gråta: inte det blekaste! 
Du gick på bio med: hmm, kan det varit mamma och kajsa eller bea och eve. 
Du gick på stan med: Evelina och mannen.
Skällde på dig: säkert mama
Skickade ett e-mail till dig: orkar inte kolla

Har du någonsin...

Sagt Jag Älskar Dig och menat det: ja
Bråkat med ditt husdjur? haha, ja men typ.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nix, inte vad jag kan minnas!

Extra stuff...
Tar du droger: nej
Dricker du: nejjj, inte vanligen 
Vad är du mest rädd för: typ livet och framtiden, den är skrämmande!
Vilka kläder sover du i: trosor och stor go jävla t-shirt
Vart vill du gifta dig: viktigast är inte vart utan med vem.
Vem hatar du: ingen som är värd att nämnas här.
Varit kär: ja!
Kör du bil: nej, 
Har du ett jobb: skulle vara sommar jobb då. 
Gillar du att ha folk omkring dig: ao, oftast.
Är du ett hälsofreak: hahahha, neejjjj!

Stuff...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: njee
Är du ensam nu: typ.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: varierar väl.
Vill du gifta dig: ohja!
Vill du ha barn: inte nu kanske. 

Favorit...
Rum i huset: mitt och lilla tv-rummet är mys.
Typ av musik: beror på
Månad: juni juli augusti
Sten: whaaat? är diamant en sten?

De senaste 4 timmarna, har du...

Gråtit: neeeee
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: nix, eller jo jag är trött,
Sjungit: yeeeees!
Sagt Jag Älskar Dig: jodå.
Velat säga till några att du älskar dem: typ inte, eller ja kanske 
Träffat någon ny: oja, vikarien på eng var ju nästan ny!
Saknat någon: ja
Kramat någon: nej ;/
Kysst någon: nej

Senaste...
Låt du hörde: in the sun
Film du såg: dagboken 
Sak du stal: sysslar inte med sånt, jag kan betala för mig! 
Mat du åt: middag.
Festivaler i sommar: var väl lk då. 
Frisyr? risig jävla knut.


Har du..

Digitalkamera? sönder, tyvärr.
Telefon på rummet? aaa
Egen dator? mjo
Könssjukdom? haha neejjj 
Husdjur? kisse
Bra kompisar? sjukt bra kompisar! 
Tar Du Receptbelagda Mediciner? nej
Vem vill du fika med just nu? vill inte fika, blöh

Lite smådrygt. Nu åter back till basic, nä men om man skulle ta tag i plugget kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0