det ska vara gött å leva!

Skola idag, inget hände väl som var värt att nämnas? eller jo friidrott på gympan. Jag är jättedålig på det, alltså nästan jobbigt urusel på det. Jag kan inte springa fort, jag kan inte kasta långt, jag kan inte hoppa långt, jag kan inte hoppa högt och häcklöpning, det vill jag inte ens tala om! äh slut tjatat om det, jag har iallafall två ben ( och jag tänder inte på amputerade kroppsdelar ). Tack gode gud för det!

OCh för att byta ämne så sa Anna idag när vi satt i maten, när jag sa att köttfärssåsen och pastan iallafall smaka bättre än fisken igår, "tänk på barnen i Afrika". Vilket fick mig att tänka på ett inlägg jag läste som Emma skrev här för någon dag sen, vilket huvudsakligen sa att man ska uppskatta dom små sakerna. Jag ska verkligen börja göra det! det var riktigt vettigt skrivet av E. Sen berättade Anna att i Afrika finns det dom som dricker från vattenpölarna på marken, och jag som alltid klagar när det regnar, även om regn är bättre än snö. Snö liksom envisas med att kleta ut sminket, speciellt sån där småsnö som liksom piskar i backen. Dessutom är det som att snön verkligen pajar håret, uck! Nåväl, åter till Afrika. Där har dom ju iallafall inte snö, inte kyla. Det borde dom uppskatta här i livet ska jag säga! samtidigt som vi ska uppskatta att vi typ inte behöver dricka från vattenpölarna, finns det för övrigt vattenpölar i Afrika? tåls att tänkas på! ( alltså är det inte typ torrt där? )

Snart ska jag slå en signal till min kära morföräldrar, för att kolla om mormor kommit hem från stockholm, sen ska jag kanske dissa engelska skiten, beror på hur sugen jag är.

Annars så skulle lite höstmys på någon resturang verkligen uppskattas, kan vi inte dra ett gäng att diverse männsikor från diverse krestar och ha lite kul? någon som är på? Jag behöver något att se framemot så här när höst fucking mörkret kommer ( trots att det kan var lite lite mys ). Någon hallå? :)



Lille John, är han inte det sötaste på länge?

Kommentarer
Postat av: Ek

1. Antagligen finns det vattenpölar i afrika! dom har ju fan minusgrader ibland ju=O



2. Bjuder du?;)

2008-09-02 @ 18:28:52
URL: http://ek08.blogg.se/
Postat av: Tina

I'm in! ;) troligen blir det med girls Ek, fast det klart, då kan ju du va med ;)

2008-09-02 @ 22:38:41
URL: http://colafreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

I'm in! ;) troligen blir det med girls Ek, fast det klart, då kan ju du va med ;)

2008-09-02 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0