In the sun

Sitter och slöar i troligen världens skönaste klädsel, leggings och stoooor t-shirt. Verkligen gudomligt, så här vill jag dö!

Skola som vanligt. Måste säga att det verkligen inte händer så mycket nämnvärt där. Oh well bäst att känna lugnet medan man kan, för snart är stadsöskolan igång med sina läxor igen!

För övrigt har jag ju träning ikväll, sista träningen innan sthlm, jag börjar längta rejält må jag säga! måste nog börja skriva en packlista, haha annars är jag sten säker på att jag glömt något, har sämsta närminnet ibland och så kan det sluta med, " packade jag verkligen mobilladdaren?" och så måste jag riva upp hela väskan för att se om den ligger längst ner, vilket den självklart alltid gör så. Annars startar ju både idol och heroes ikväll på tv, jag har svårt att följa serier nu för tiden, eftersom mitt schema lätt är lite rörligt. Idol missar jag ju iochförsig ändå, men heroes får se om jag ser det. Nyfiken på hur det fortsätter men vill inte blev totalt fast i en serie så där, mitt liv är inte byggt för sådär fasta aktiviter. Ofta är det ju någonting som kommer dyka upp som är viktigare, och vips missar man ett avsnitt och fattar ingenting.

Nä nu måste jag gå och äta middag innan mami tjatar ihjäl mig på att komma till köket, over´n out!

Och jo, ny jury i Idol i år, jag spår en total flopp, kom ihåg vars du läste det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0