Jag har också en gräns

Är det inte sjukt att det första man måste göra när man kommer hem är att träna på läxorna, det är som att skolan klistar sig fast på ens liv. Måste ju dock medge att jag inte riktigt började med läxorna ännu, slog på ett avsnitt one tree hill som Elin gulligt nog lånat åt mig. För övrigt har skoladagen varit rätt tjill med vikarie i flera ämnen, och av någon konstig anledning blir det inte så mycket gjort då. Ikväll har jag träning, har Stina lust med träning? Nej, Stina har inte lust med träning. Ska Stina på träning? Ja Stina ska på träning. Kanske borde man börja prata om sig själv i tredje person, eller så kanske inte. hejs! :)

Kommentarer
Postat av: towe

Sv: Haha ja precis, han kan nog hitta snyggare! ;b

2008-09-15 @ 17:36:47
URL: http://misstii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0