just a nobody

Nu är jag tillbaka från eve och plugget för den delen med, snart ska jag faktiskt gå i säng. Tänkte ställa väckarn på nio och dra ut och löpa. Få saker är härligare än att springa ute på hösten, luften är som så olik sig, så bekvämlig. Hmm okej kanske ställer klockan på halv tio, nu ska vi ju inte överdriva här. Hoppas bara vädret är fint, känner inte precis suget att springa i regn. Annars är jag lite i valet och kvalet, ska jag slå på ett avsnitt oc och njuta av det som finns kvar av min b&j eller ska jag spara till imorgon? svårt. Tror dock det lutar åt alternativ ett, känns lite väl ålderligt och somna innan tolv.

  

Ser bra ut, tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: frida

åh så sugen jag blev på Ben and Jerry's nu (!) ;D

2008-09-14 @ 18:31:49
URL: http://friidaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0