kladdkaka

Såja då har man varit på konfa träff då. trevligt trevligt. Synd bara att man missa träningen. Men men jag har ju faktiskt inte tänkt leva på mitt innebandyspelande, fast det känns som om man sviker laget lite, oh well. För övrigt ska jag ju troligen läsa till konfa ledare. Inte för att det just nu känns som om jag har ork åså. Nästan lite tvivel. Men det blir nog kul. Nog hinner jag om jag vill hinna. Det gör man ser du. Nu har jag tex varit duktigt och gjort NO! fuck vad bra alltså! och vet ni vad, jag ska fortsätta nu, ehehe.

Nä men när man väl kommer igång är det ok. Dock är det lite jobbigt att komma tillbaka när man börjar pillra på datan. Där jag sitter nu. Järnspikar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0