köphets

Jag är grymt sugen på en apple nano eller dyl. Dom är ju som så snygga! och dessutom så skulle det innebära att min musiken på min mobil slutar sluka batteri. Men om det ska bli av så måste jag faktiskt fixa ett nedladdningsprogram. Fast jag är ju så oteknisk. skulle typ sluta att hela datorn krascha pga av nå virus som liksom tagit sig in i det där. Och andra sidan skulle jag bara kunna be någon godhjärat männsika tanka hem musiken åt mig. Och sen skulle jag kunna stoppa in musiken på saken själv och där med så skulle man kunna se det som ett utvecklingsarbete i teknik, håller du inte med mig mamma eller pappa?

dem små ipoderna är ju rätt billiga men jag är mer sugen på en större, vill som ha skärm.




Snyggt med färg, fast man skulle kanske bli less?!

Kommentarer
Postat av: Tina..

Dom två där uppe är ju Ipod nano, fast en gammal version, köp den nya versionen, kostar under 1, 7 och är mkt bättre! finns i fler färger också som man inte blir less på..



mp4playeripodnano3nd.jpg" rel="nofollow">http://img.diytrade.com/cdimg/504026/4476290/0/1192498703/Newmp4playeripodnano3nd.jpg

2008-09-21 @ 20:19:25
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0