lite mer..

vuxnare. Nyss gjorde jag något väldigt typ framförhållet, hittar inte ordet. Iallafall så är jag nu mera medlem i donations registret. Coolt! nä man kom faktiskt på iden efter att hört någon reklam på radion att man kan donera osv och då tänkte jag liksom varför inte? vad ska jag med mina organ till när jag ändå är stendöd och begraven? Lika bra att någon annan tar dom om man nu vill ha dem så att säga. Dessutom om jag någon gång skulle ångra mig så är det lika lätt att hoppa ur registret som det var att hoppa in det. känner verkligen att veckans goda gärning gjordes idag!

Så nu om jag skulle få för mig att dö så kanske jag iallafall inte dog förgäves! ( vilken livsfilosofi ) Nå men vad tycker ni, vill ni donera era organ?

 https://app.socialstyrelsen.se/donation/anmaldon.aspx  Här går man om ni vill gå med i donationsregistret, vilket jag tycker du borde, busenkelt, ett pucko som jag klarade det galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0