lollipop

Preics hemkommen från slaveriet, med mig fick jag fem (!) mappar. Det här kommer bli en rolig helg. ( snälla uppfatta ironin ). Annars hände väl inget speciellt på skolan, de gick som vanligt blablabla. Elevråd iaf, helt ok ändå. Idag ska jag faktiskt försöka ta tag i plugget, lika bra och börja. Glad för att jag aldrig riktigt varit en uppskjutare, annars skulle das rum också behöva en cleaning.

Och jo, jag är grymt sugen på att börja se oth säsong ett igen ( trots att jag egentligen inte har tiden ), så Elin, du skulle inte kanske kunna låna den till mig? för visst har du den? :) eller någon annan har den kanske?

Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart får du låna den sötnos :)

2008-09-12 @ 14:24:29
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0