mY homiEs

Äntligen framför datorn, har längtat konstant hela skoldagen! Blev ingen uppdatering igår kväll eftersom planet från stockholm var försenat så man kom inte hem för än kring halv tolv snåret. Först tänkte jag slå på datorn och bara uppdatera bloggen, men något säger mig att jag inte bara uppdaterat utan fastnat kvar på något vänster. ( klister på tangenterna ).

Stockholm då, två vinster och en förlust på innebandy fronten. Riktigt kul att spela och fett med träningsvärk dagen efter, som det ska vara! Vi bodde lite utanför stan så det blev en del t-bana, pendel och buss fram och tillbaka. Om man bor i stockholm behövs ju inte bil om man säger så! Stockholm är för övrigt stort, så mycket obeskrivligare större än Luleå. Skulle dock ändå tänka mig att bo där, iallafall när man är yngre, herregud man lär sig ju hitta! Annars blev det ju lite stan, flera hundralappar fattigare samt ett dussin internskämt rikare! det gillar vi!

Hela helgen gillar vi! och måste verkligen skaffa mig en digital kamera, noll bilder från helgen, (NOLL!)

Ikväll är planen träning, och plugga! stadsöskolan är på gång med slaveriet i år, igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

två förluster och en vinst?

2008-09-08 @ 17:09:39
Postat av: Anonym

/annnyy ;)

2008-09-08 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0