solstråle

Just nu sitter jag förutom och pratar i telefon  med pontus och funderar på hurvida vitsen med att skaffa bildagbok. Det är ju faktiskt det samma som blogg, ungefär fast med lite mer listor. Och då, om jag skulle skaffa bildagbok skulle min blogg slippa listorna, fast samtidigt så gillar jag listor på bloggen även om vissa andra ( henke ) inte gör det. Och jag gillar inte att ta bilder eller trycka in bilder på datan, tycker det typ är jobbigt. Trots att det egentligen går rätt fort och smärtfritt. En fördel med bdb är ju dock att man kan se andras privata ( eller vad man nu säger ) bildagböcker. Måste dock medge att jag aldrig kommer förstå vitsen med att ha en privat bildagbok. Nåja slut med mina djupa och världsomfattande problem.

Snart ska jag ta en promenix med ida, freesch!

Kommentarer
Postat av: henke

gillar var ju ett starkt ord , inte att föredra låter mycket bättre =)

2008-09-03 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0