stuck in a moment

Ni vet dem där tillfällen. dem tillfällen som man aldrig vill ta slut. Då allting är så oförglömligt. Kanske inte perfekt. Men oförglömligt, roligt, underbart, fantastiskt. Kanske bara känslofyllt, helt enkelt. dem där minuterna som man skulle kunna stanna i timmar i. fast det inte går. Undrar hur många såna tillfällen man får per år?

Jag skulle nog kunna räkna till att jag har haft två kanske tre om man tänker i en period av ett år tillbaka, alltså till 29 september 2007. Vet dock inte om jag vill gå in på detalj i någon av dem. Min blogg är nog personlig som den är nu liksom. känns som om den helt enkelt skulle bli lite för privat. Undra hur många såna tillfällen man får på ett år, på en livstid? Hur många tillfällen har du haft? kanske får man inte något alls?

tiden ger svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0