sweet escape

Dålig uppdatering, men då borde kanske fröken Silver kunna läsa, för då liksom har jag ju inte uppdatarat för mycket ;).

Idag har jag spelat innebandy. Ryggen är då åt fan nu, men vi överlever. Har inte någon vidare lust att gå in på matcherna. Sen så for jag till Porsö ip och tittade ner le pojkvän spelade match. Träffade amanda också och så, trevligt!

For till Pontus afterwards och sen plocka la famila upp mig när dem varit och handlat. Nu ska jag typ äta some kind of fruktsallad innan jag ska, plugga. Brukar som aldrig göra det.

Känns som om blogg insperationen varit rätt kass på sistone, mest random ovettigt. blablablaa. Som om någon verkligen skulle tycka det var fett coolt med att veta vad jag gör på dagarna!

sign out!



Bild från Elin Eks föreläsning i veckan. Fortfarande, galet bra!

Kommentarer
Postat av: henke

sjukt bra! =)

2008-09-28 @ 22:10:55
Postat av: Elin

bli medlem här sötnos, http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=24380 :)

2008-09-28 @ 22:43:01
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0