tankevärt

Dagen tillbringades med nå grejs med Elevrådet. Det var faktiskt helt ok. Bäst var helt klart Elin Eks föreläsning på slutet. riktigt imponerande! jag måste verkligen måla upp några ordendliga mål i mitt liv. Det börjar bli dags och jag är rädd att man misslyckas om man inte skulle göra det. Annars har jag typ sträckt mig i vaden när jag sovit (!) och tyvärr har jag inte drappas av någon 24 timmars sjuka så det blir skoljoggen imorn. Så onödigt med skoljogg, varför ska man ha nåt sånt? oja bra med lite motion iallafall.

Ikväll är det återträff med gamla konfa gruppen. förbaskat skoj! Efter det måste jag ta tag i plugget. Vet inte hur många gånger jag sagt det. Men ikväll. Jag måste. Ångesten kommer fan nu alltså.

Puss på alla rara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0