väl väl

Idag har jag varit  på skolan, eng förhör och matte prov. Får väl se hur dem två gick vägen. Efteråt for jag in til stan. Köpte inte så mycket annat än lite slingfärg till håret. Får se när man får orken att fixa det då. Allmänt tjill med helg för övrigt. Fast en känsla säger mig att den bara kommer flyga iväg. som alltid.

Snart är det Innebandy match. med tanke på att jag inte tränat något alls i veckan så förväntas ju ingen speltid direkt. Men min hals är fortfarnade ajaj så det blir nog bra hur den än blir. Annars måste jag tipsa om vickans sommar os hon hade ni vi var på cup i sthlm. Jag kiknar av skratt varje gång jag ser den, varje gång. enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=SlGWtOvrJxk

Annars ser det ut som att Eve är på väg hit och att jag ska ta vårt pick och pack och gå tillbaka till henne. trevlig fredag kväll amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0