blåbär

Nyss varit en sväng på helex, nu kämpar jag med att hålla ögonen öppna. Aja ska snart bege mig mot köket och blåbärskakan som jag nyss bakat, är hungrig. Idag har jag gjort som alla andra, legat i solen. För visst är ni det ni har gjort?

Aja och sen har jag varit och beställt ett nytt bankkort. Spärrade ju som mitt när börsen försvann. Och på tal om börsen så fick jag tillbaka den häromdagen, var och hämtade den hos polisen. Alla kontanter var borta men korten låg kvar, det var faktiskt riktigt sweet.

Imorn ska jag till klubbviken med mamma, kanske mormor och kajsa och nu ska jag gå och äta, min mage skriker efter mat.


Kommentarer
Postat av: Amandajatko

ja , jag vet.. fy , längtar inte alls !! :(

2009-08-06 @ 02:40:39
URL: http://aamandajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0