det är nästan för varmt!

Igår så var jag och Pontus på en liten utflykt. Vi paddlade kajak till tomholmen och slog upp ett tält för att sedan övernatta på ön. Först tog det 2 timmar att komma på hur vi skulle få upp tältet, sen tog det typ en kvart att få upp fanskapet, och det blev bra, bara lite snett. Sen åt vi och ja, hela den historian. Till slut blev det dags för lite sleep. Problemet är bara att när man ska sova, så hör man verkligen alla ljud. Det slutade att jag tog en utav tältpinnarna och la den bredvid mig för att kunna sticka ut ögonen på eventuella mördare som skulle anfalla oss. Behövde dock aldrig använda pinnen.....amazing. sen vakna vi med imorse med ont i ryggen och en uppskattning att man har en säng att sova i vanliga fall. En underbar kväll, natt och morgon med sin sötnos.

Väl hemma tog jag cykeln till mormor och morfar som var barnvakt åt min superdupersöta kusin.



Jättesöt kille!

Kommentarer
Postat av: Amanda

aaw , va söt :) blir du inte lite sugen nu stinis ? ;)

2009-08-08 @ 19:46:41
URL: http://aamandajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0