Ett års kalas

Igår tillbringade jag förmiddagen hos Eve och Eftermiddagen i ishallen. Jag hade glömt bort hur förfärligt kallt det är i en ishall. Det är som att komma in i ett kylskåp och sen när man kommer ut igen så får man en våg av utlandsvärme emot sig trots att det var värdelöst väder igår. Det regnade ju typ konstant.

Kvällen och natten spenderade jag med Pontus, mysigt värre. Vi somnade tidigt och vaknade tidigt eftersom Pontus hade match idag också. aja, då for jag iallafall hem och sedan mot boden, min rararste kusin fyllde ett år. Thihi han är så söt. Så vi grattade han och sedan, när vi kom hem, tog jag en powernap i sisådär två timmar.

Nu ska jag käka lite middag, hungrig som en oxe (visst är det så man säger? )

Ha det bra!



I julas, jag och kusin.

Kommentarer
Postat av: Eken

stark som en oxe, hungrig som en varg?

2009-08-30 @ 19:49:14
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0