Gylf uppdragaren!

Jag har haft problem med en gylf som ständigt halkar ner, idag löstes problemet, med ett snöre! gud jag är så bra, kanske skulle satsa på en karriär som uppfinnare, har verkligen flera ideer på lager nu, min senaste "gylf uppdragaren", klassikern "boll dammsugaren" som suger upp innebandy bollarna så man slipper springa runt och jaga dom och som samtidigt dammsuger golvet och till sist "magnet bollsamlaren" samma funktion som nyssnämda minus att dammet inte följer med.

Här följer en bildförklaring för gylf uppdragaren. Om ni är intresserade av ett eget exemplar kontakta mig på [email protected]. Exemplaret kostar 49.50 :- och finns endast i begränsad upplaga.





Nu ska jag fara och träna fotboll med Eve och min systers lag. Kul!
Därefter följer övningskörning och övernatting på Porsön, Adjöken fröken!

Kommentarer
Postat av: sofie

tack sötnos : )

2009-08-20 @ 19:39:12
URL: http://sofieesundbeerig.blogg.se/
Postat av: anonym

det finns "gylfhållare" på mique =)

2009-08-20 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0