hemma!

Hemma igen efter en trevlig helg, tog inga bilder eftersom att det helt enkelt inte var så mycket att se. .Ikväll ska Jag och Eve spela match med f 95, och jag är typ jätte nervös ungefär samma känsla som att jag börja gymnasiet, en ny skola och en ny klass imorgon.

Annars ska jag sluta med godis imorgon också, jag och Strömberg, någon som är på? Mitt första mål är att hålla mig till thailand (om ca två månader, den 21 oktober åker jag!) och mitt nästa mål är att hålla mig till nyår. Önska mig all lycka till, ska verkligen hålla mig den här gången.

Så vad sägs, är ni med på tåget? inget fusk bara!




Nu ska jag kladda på lite smink på mig, för en fotbollsmatch. thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0