Oui

Sitter här vid datorn, väldigt ofräsch eller väldigt naturlig, beror nog på hur man ser saken. Har iallafall inte på mig smink, kommer knappt ihåg senaste dagen jag inte hade smink, men va fan det är ju sommarlov nog måste man få se ut som tio då (ungefär så gammal jag ser ut osminkad). Kanske ska dra några svängar med mascara borsten innan jag ska till coop. Jag och eve ska nämligen och äta på donken när hon har slutat, en enkel middag för två helt enkelt. tror ni jag är nå sugen?

För övrigt hade vi träning med herrarna igår. Det är kul på ett sätt och förfärligt förnedrande på ett annat. Kul att vi kan spela på hel plan eftersom vi är så pass många då och tråkigt att vi eller jag ät mycket sämre än dom. Dock brukar de var rätt snälla mot oss. Mitt lag bestog förövrigt av jag och boysen, behöver jag säga att jag var bäst?

-nä trodde väl inte det, hehe.



Vic trodde Pontus var blond, blåögd och hade rakt hår, kanske dags att jag visar en bild på min pojke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH TACKA FAN FÖREN DÄR BILDEN!

nu slipper man gå runt och spekulera..... ;D

2009-08-06 @ 23:04:40
URL: http://viqanblom.blogg.se/
Postat av: fal

men vafan... jag har ju sett pontus live och ändå trodde jag det?!??! :D

2009-08-09 @ 22:20:12
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0