Paranteser

Sitter och öh gör ingenting. Träningen var kul (vad annars när man umgås med fantastiska människor?) och sedan förlorade herrarnas deras match. synd. (nu kanske det där lät ironiskt, men det var det faktiskt inte). Väntar på att Eve ska logga in på msn (dock verkar hon inte vara på väg, åhhhhhhh, nä skoja gillar dig ändå) och sedan på att Pontus ska svara på mina sms (2st). Blir alltid lite orolig när han inte svarar (slutar oftast med att jag ringer hans lillebror för att höra att allt är ok). hmm, är detta naturligt?

Annars har jag bytt bakgrundsbild på datorn, bort med tråkiga dreamborden och fram med detta foto som Bea tagit. Är det egoistiskt att ha sig själv som bakgrundsbild? nä, jag egobootsar ( finns det ett sådant ord? aja nu gör det då) bara mig själv.





Svar till j18: Pontus fick som han ville ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snusk stina

2009-08-21 @ 17:15:23
URL: http://viqanblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0