rubrik akuten

Precis varit på innebandymöte och jag är så förskräckligt glad att alting med innebandyn löst sig. Säsongen kommer bli perfekt. Mina innebandyvänner är perfekta, man blir typ varm i själen av att tillbringa en timme eller två med dessa fantastiska tjejer. Att det sedan ser ut som om vi får en riktigt bra tränare och trupp gör ju inte saken sämre.

Jag, Eve och Carro blev dessutom lagråd. Känns jättebra, nu har jag något som kan ersätta min elevrådsmöten och något som är kul så att jag håller mig sysselsatt. Jag mår verkligen som bäst då, med händerna fulla. Trots att jag ibland klagar och gnäller att det är för mycket så måste jag ändå erkänna att jag älskar det. Att jag dessutom har världens tjilligaste schema nu på hösten ger mig ju inte precis mindre fritid. Gillar dock inte tanken att vi ska läsa block på spin, jag som har världens sämsta minne, hur ska jag komma ihåg all spanska till nästa terminen utan att fått fräscha upp mina kunskaper?



Har ej det överkryssade lektionerna, shemat blir dock tuffare till vårterminen. Men ändå 15 lektioner i veckan! (något säger mig att tvåan kommer bli döden).

Nu ska jag se vad jag gör, ser nog sporten klockan 22 innan jag slår en pling till Pontus. Sedan blir det väl att sova, trött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0