tjugondeee

Nyss vaknat, eller för 45 minuter sen typ.. började med att hänga upp västarna som jag tog hem igår från träningen och tvättade, dom luktade så förbannade vidrigt efter att herrarna använt dom (som i forstsättningen ska ge fan i våra västar och börja använda deras egna!). Nu luktar dom iallafall ljuvlig, öste på med sköljmedel när jag tvättade, mmm! sen käka jag frukost, äggröra och bacon. Allt snack om ägg på träningen på sistone gjorde mig sugen och det är ju faktiskt förbaskad gott!



Nu snart ska jag in till stan och träffa min boy så måste väl trycka mig upp ur sängen, fast det är förbaskad mysigt och varmt här. Köpte ett nytt täcke och sängkläder för ett tag sen och nu är det som att sova på hotell minus hotellfrukosten. väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0