Tredje dagen

Första dagen med lektioner och åh vad jag känner att stadsöskolan har gett mig för lite kunskaper. Det känns faktiskt inte alls bra. Jag hade bra betyg när jag gick ut men nu, det känns som att det dalar. Vilket är j-vligt jobbigt eftersom skolan var ungefär det enda jag var bra i. Idag på samhällskunskapen såg jag typ ut såhär:



Saken blir ju dessutom inte bättre av att man får gissa till sig så man förstår vad han menar. nåväl ryktena säger att man bara måste vänja sig.

Annars så tillbringade jag lunchen med Pontus, Eve och lite övriga från Pontus klass (typ resten av hockey och några fler). Och vet ni hur fantastiskt skönt det var att känna någon på lunchen. Det var jätte jätte jätte skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0