Troligen världens skönaste Bh

Nu ska jag visa er Bh:n jag köpte igår. Troligen världens skönaste.





Mu sitter jag och väntar på att mitt hjärtegull ska komma och ge mig en puss. Därför borde jag egentligen gå och klä på mig. Och då till den stora frågan, vad ska man ha på sig?

vädret är så konstigt nuförtiden, shorts eller byxor? kjol? Tror dock det blir ett par klassiska jeans. Det ser ju så myclet varmare ut än vad det är.

Slutligen visar jag en bild med mig, min halsduk som jag inte vet om jag ska behålla och min sovtröja. Troligen den skönaste tröjan i världen.


Kommentarer
Postat av: j18

du ska inte klä på dig, pnts vill ha dig naken!

2009-08-19 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0