tack för en fin kväll.

Okej fråga mig inte var jag gör upp nu.. Eller jag kan berätta vad jag gör, ligger i sängen, lyssnar på musik och väntar på att resten av familjen ska vakna så att jag slipper göra frukost själv, hihi.

Gårdagskvällen var trevlig, riktigt trevlig faktiskt. Man har faktiskt saknat sina old klassmates litegrann. Vi hade mycket att ta igen, fan vad vi babblade och sedan lärde jag dem också vad uttrycket  "jag mötte Lassie" betydde.

Idag så beger jag mig till Eve nu på förmiddagen för att fira henne genom att fika och sådant. sedan ska jag nog troligen kika på Pontus match och ja, livet är väl fullt av möjligheter efter det. Nu tackar jag för mig.

Adjö.


Jag mötte Lassie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0