800 grader

Okej, jag städade inte rummet, for ut och åkte inlines med pappa istället, men vem bryr sig?

ganska städat blev det faktiskt.

Nu borde jag verkligen ta mitt pick och pack och dra mig mot sängen. Planerna för imorgon ser ut ungefär såhär_

9-13 jobb, kom och hälsa på !

17.00 helexa, I think.

Kvällen: Pontus kommer hem så det blir väl att träffa honom :)

Nu borde jag sova, vilket jag ska, funderar att duscha av kroppen. Bestämmer mig för att duscha imorn på morgonen. (Fanny duschade knappt på fem dagar när hon var på peace and love festivalen, FEM DAGAR! tjejej är min idol, ska bli som henne.)

Hejdå och en puss!

Kommentarer
Postat av: fal

hahaha måste printa och slänga in i min blogg :D

2009-07-02 @ 14:14:18
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0