Ciao!

Idag har jag tränat. Ibland känns det som om det enda jag gör är tränar, äter och sover för lite. Jag har både hunnit vara en vända på ormberget innan jag och Pontus begav oss till helex. Pontus träna med Simon och jag själv. Tydligen finns det en oskriven regel att man inte tränar styrke med sina flickvänner. Tror mer att han är lite rädd att stora starka Stina ska ta mer än han själv, chansen är ju såå stor!

Träning var trevlig och nu snart ska jag bege mig med Bea och Eve till charlies för lite mat och sen ska vi se fotboll, hur kul är inte det på en skala? As kul!

Annars måste jag säga att jag är så ofantligt trött. Jag var så trött att jag nästan höll på att somna mellan seten på helex när man satt sådär trevligt tillbakalutad. Ikväll blir en tidigt kväll. Nä nu tror jag flickorna är på väg så ska dra mig mot hallen, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0