gift

Sitter och ja vad gör jag? ingenting. Ska ta min kropp till kyrkbymarknaden men det är ett tag kvar. Ska ta emot ett pris klockan tolv, eller jag och Eve men Eve är ju i Mallorca *(FUSK!) så jag blir all by myself. Det går säkert fint ändå. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer, ska på bio ikväll iallafall. Jag och Pontus ska se änglar och demoner. Mitt val, hoppas att filmen är lika bra som boken!

Och jo Farmor ska nog komma förbi eftersom min pappa fyller år. Grattis papi! ♥

Nyss har jag också tagit på mig min svarta jeans. De är tajta och nytvättade. Det var nära att knappen inte gick igen där!

Nu har jag verkligen ingen ting att göra, ska nog dra ut mitt tal till skolavslutningen, ciao!



Åhå kika på datumet här ovanför i rött, vem fyller år då måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0