I´m lovin it

Ska snart  ta min cykel och bege mig mot helex för mage och ben, sen ska jag till Pontus. Vi ska äta godis för imorgon börjar mitt godislöfte ( vad är det där för fasoner egentligen!)

Idag har jag jobbat, var lagomt jätte tråkigt. Sen ätit glass med Eve och Varit in och ut på Hm på storheden. Kom hemm och solade. DET SKA BLI AS VARMT TILL VECKAN! förstår ni så ofantligt underbart! Man mår så bra när man solar, det är som om man tar en bekväm suck av avslappning när man ligger och pressar på altanen, jag gillar det!

Och måste bara säga en dålig grej. Jag har tappat bort min mascara. Tur att det inte var så mycket kvar i den och typiskt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0