Inte fairplay

Jag och Ida sitter och äter idag i matsalen och börjar prata om stipendierna.

Ida: Tror du att du får något stipendium då?
Stina: Haha, nä jag är nog för bitchig för sånt, haha.
Ida: haha.

Tystnad...........Betyder det att hon håller med? hmm jag tror nog det.

Det var för övrigt en väldigt konstig känsla att äta sin sista måltid. Dock var det inte vin och oblater som jesus sista måltid. Det var en äcklig skink och makaroner blandning. Den var på tok för stark!

Nu borde jag verkligen inte sitta här vid datorn utan istället byta om och packa ihop en väska eftersom planen är att bege sig till helex för lite mage och ben. Gud vad skönt att träna!

Jobbade också idag och måste säga att det är ett par långa 4 timmar ibland. 4 timmar har nog aldrig kännts så länge som när man jobbar. Dock må jag säga att mitt jobb är extremt tjill. Man får bara lite ont i käkarna av att le hela tiden mot kunderna.

Och från det ena till det andra. Sista skoldagen med klassen, tiden går fort när man har roligt. Ibland lite för fort.




Byta om nästa!





Kommentarer
Postat av: ida

hahah nej stina det betyder det inte alls! :D var så kul när du sa det bara:)

2009-06-11 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0