jAk eR snEL h3St

Sitter hos Pontus han duschar och jag har nyss cyklat hit. Under cykelturen slutatde min ipod att funka. Bara sådär! och nej det är inte slut batteri. Därför har de senaste meningarna som kommit ur min mun varit ungefär''

Den fuuuunkar inte!'
Pontuuuus den fungerar ju inte!
Ringer pappa, pappaaaa min ipod  sluta fungera baaaara sååådär!


Ibland undrar jag om min riktiga ålder är tre...


Hmm Pontus skärm blinkar konstigt undrar vad som nu händer, parentes värsta disco känslan ) Kan bara göra parantes åt ena hållet eftersom Pontus typ har ett engelsk tangentbord. Jag kan ine heller göra snabel a eller kolum. Tror dock inte att det är någon ide att jag lär mig tangenterna, ja skulle ändå bara glömma bort eftersom det är så oviktigt.

Nä men nu ska jag berätta varför min ipod måste fungera. I sommar har jag nämligen bestämt att bli cykel Stina. Trots att jag hatar och cykla. Men med musik går det att lida igenom. Och imorn ska jag verkligen cykla jättemycket! Jag ska sova på porsön inatt och då

-ska jag cykla in  till helex direkt på morgonen och gymma lite.
-Sen ska jag cykla från stan till Leoslekland där vi har mentorsdag.
-Sen om jag hinner in till stan och simma på helex
-Sen tillbaka hem.
- Till jobbet på maxi
-Hem igen

FÖRSTÅR NI! nu är det fan bara hålla tummarna på batteriet på mobilen. 57 % kvar, hmmm.

Nä nu är nog Pontus less på att titta när jag utnyttjar hans dator, puss och natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0