Like a famous rockstar

Igår var en full dag. Började på Gammelstads marknad med att ta emot priset som årets gammelstadskompis ( tillsammans med Eve).



Därefter bagav jag och Pontus oss in till Stan för att köpa balkläder till han. Det tog en kvart inne på MQ. Jag plockade på mig vad jag trodde var hans storlek (ja, jag har bättre koll än vad han är). Han testade, allting passade och han köpte det. Han blev så glad att det gick fort att han bjöd mig på middag och därefter gick vi och såg änglar och demoner, den var ok. Men inte så mycket mer än det.

Tog bussen hem, såg lite fotboll. Jag somnade, någon som är förvånad? nä okej förstod det. Gick och la oss, vaknade. Segade som fan på morgonen. För en gångs skull var det ingen utav oss som inte skulle iväg. Faktiskt väldigt skönt att slippa ställa väckaren.

Nyss var jag och tränande lite på helex. Och snart bär det iväg och döma lite fotti. Jag har inte lust. Men ack vad jag behöver pengar så ja, vad gör man.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0