Lips

Inatt eller imorse, jag har drömt så mycket helt sjukt.

-Jag drömde om birger.
-Jag drömde om Fanny och Sofie Strömberg.
-Jag drömde om en kille som jag jobbar med, jeffery att han var tillsammans med någon som såg ut som alex i klassen men inte var alex.
- Jag drömde att jag åt pizza.


Tror intresseklubben just sprängdes av överbelastning. Sitter och gör ingenting, väntar typ på att bussen ska gå mot helex efter det ska jag nog övningsköra, Skönt som fan att slippa tajma bussen efteråt. Idag har jag jobbat. Galet mycket folk såhär dagen före midsommarafton. Galet dyra jordgubbar.

Imorn ska jag till en stuga och där ska jag bara ta det lugnt eller på morgonen ska jag jobba. Hoppas på bra väder. Men man ska nog inte ha för stora förväntningar, när kommer ryssvärmen?


Kommentarer
Postat av: fal

är jag denna fanny i din dröm ?:D:DD::D:D:D

2009-06-20 @ 16:42:57
URL: http://fal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0