New York super fudge chunk

Sitter och mumsar på denna:
 
Rester från gårdagskvällen.

Har ganska nyligen kommit hem. Har varit tränat på helex med vic och så har jag jobbat. Samma jobb som förra året och det är tjill att sälja jordgubbar utanför Ica maxi. Och gott, man föräter sig på de röda bären. Fast idag var det rätt kallt, men men, lättförtjänta 280 kr. Cyklat har jag också gjort, till och från stan. Tror min rumpa inte klarar av det, jag får verkligen jätte ont på röven. ska köpa såna där byxor med vaddering. ascoolt. not.

Har också gjort dagens goda gärning, erbjudit mig själv att laga middag! japp jag blev inte tvingad! vad jag ska laga är dock ett frågetecken? Kanske köttfärsås och spaghetti. Jag är sugen på det, nog för att kajsa åt det idag på skolan. Men hon får väl äta det igen :)

Och juste kom på att jag faktiskt drog hem en investering när jag och Pontus var på stan, gissa vad det kan vara för något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0