skinn på näsan

Dagen har börjat med träning. Jag hjärta helex.

Forstsatte dagen med en pappa som tillsammans med sin dotter sprang runt på var enda sport affär i hela Luleå, tillslut hittade vi det vi sökte, åh jag älskar min nya springskor, underbara!

Solade hela dagen och läste min underbara bok, snabba cash. sitter med näsan tryckt i den hela tiden, undrar om jag kanske ska smyga med den till jobbet imorn, det är ju ändå morgon passet jag jobbar... nä nu ska jag vara en duktig flicka! kom och hälsa på mig innan ett på ica maxi förresten innan ett för då slutar jag!

Nä nu är planen att städa mitt rum och packa upp min väska (finns det något tråkigare?).

Aja på med lasse W, bästa städ musiken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0