skolavslutning 09

Igår gick jag ut nian. VIlket kändes jättekonstigt och det var jätte sorgligt. Kommer verkligen att sakna alla, men vi kom överens att vi skulle ses igen. Höll tal på skolavslutningen vilket gick utmärkt och tog emot ett stipendium, i musik! jag vet, vad hände där? tror alla var lika förvånande som jag. Sen efter avslutningen for jag, mamma och kajsa in till stan för att äta lunch och sen titta vi lite på alla studenter som gick ut, åh om tre år är det min tur!

Sen for vi hem, åt lite jordgubbar och sen for jag till elin för mat och därefter bra sällskap. En mycket trevlig kväll som bör göras om med vissa justeringar.

Bjuder på lite bilder också!













Fick denna superfina ring av mamma för att jag gått ut grundskolan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var en riktigt fin ring du fick =) ha en bra fortsättning, hoppas vi ses nått framöver.

2009-06-16 @ 23:07:52
URL: http://amaanndaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0