tröttast

Okej, det var batteriet som var slut på ipoden.. (hur lyckas man).

Sitter och tittar på fotbollen, eller nä det gör jag inte. Sitter och tjillar, är trött nå hemskt. Har varit en sväng på helex och funderar óm det kan vara värt att fara dit imorgon på morgonen? Måste kolla upp bussar. Vill dock på boxningen på kvällen, tror jag tvingar med mamma för är inte sugen att fara själv.

Igår jobbade jag och efter det for jag ut och körde. JAG KÖRDE I TRE RONDELLER! (seriöst hur coolt är inte det?) Fick dock motorstopp ett x antal gånger och för första gången fick jag en mötande bil! Tror jag börjar gilla att göra igen.

Nu ska jag titta på insidan på ögonlocken liggandes på soffan och sen borde jag verkligen lära det där talet till skolavslutningen! (hjälp, det kommer gå åt skogen).

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej stina det kommer att gå jätte bra, I know it. PÖSS.

2009-06-10 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0