Var är boxen?

Igår var jag ute och sprang i regnet, åt en flottiga lunch på max med Eve och Rebban och tillbringade ett flertal timmar med Pontus.

Idag är det första sommarlovsdagen, ganska så trevligt fast det känns inte som sommarlovet. Jag och Eve har sprungit runt på stan. Och jag förstår inte varför de har grävt upp hela storgatan. Om jag nu skulle byta ut plattorna på storgatan hade jag först grävt upp en liten bit och gjort nytt. Sen grävt upp en liten bit till och gjort där. Vad är vitsen med att gräva upp hela storgatan? vitsen finns inte.

Har också varit och klippt mig. Välbehövligt, men ingen större skillnad.

Snart ska jag och Rebban på lite boxning, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0