kallt?

Nu var det ett tag sen sist. Kanske hoppas ni att ni ska slippa mig? Men nej inte ska vi ha så roligt. Jag har helt enkelt inte riktigt haft tid för bloggen eller datorn. Har suttit med näsan i denna bok de senaste dagarna.



Sedan har jag umgåtts med min pojke och med Eve och Bea. Och tränat då. OCH GJORDE MIN FÖRSTA OMKÖRNING NÅGONSIN! (det är så stort och otroligt att det måste skrivas med versaler) 

Nu idag ska jag springa på stan, troligen med nyss nämnda manliga person. Om han nu känner sig redo... Jag är redo på allt annat än kylan.



LOOK! ÖVER MINUS TRETTIO GRADER!

hittar ni en liten svart fläck med något senapsgult så oroa er inte, det är bara jag som frysit ihjäl mellan smedjan och shopping.


Uppdatering. Pontus viker ner sig mot kylan och jag fikar på stan med Eve och Sofie, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0