Spin for the win!

Nä jag tycker att denna måndag, första skoldagen på 2010 gått bra. Det finns en hel del att längta efter som händer efter terminens gång. Vad sägs om en sthlm resa 13 - 16 april? Eller projekt arbete om minoritet grupperna i Norden? Eller semenarium vision 2050 imorgon? eller ett rollspel om FN i sessionsalen?

Tror detta kommer bli en rolig, lärorik men jobbig spin termin. Typ vad sägs om ett avsnitt på 100 sidor samhällsekonomi som ska tentas av? Eller att läsa Matte B på egen hand, på sin egna fritid?

Ont i magen känsla.

Så, då var det väl det som gäller, nu så ska samällsen få lite koncentration. men först vill jag visa en av mina julklappar som användes i helgen, en badbomb från Lush! Den luktade gudomligt och jag måste säga att nog fick den min inte så jätte torra vinterkropp att bli mjukare!







Visst har jag fina naglar, Gunilla på Fridas naglar är bara bäst! (tsssss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0