Ny mobil.

Eftersom min mobil inte är så sugen att fungera måste jag investera i en ny. Problemet är bara att jag:
1. Ogillar att spendera pengar på en sådan tråkig sak som en mobil.
2. Knappt vet vad android mobil är.
3. Eller Wi-fi.
4. Eller 8 Gb (hur mycket är det liksom?).
5. Måste köpa en Sony

Så nu kära bloggläsare, hjälp mig! Funderar på en Sony Ericson Xperia X10 Mini. (fördel - Har alla funktioner jag kan behärska plus lite till, nackdel - Touch.) ↓



Annars är jag lite sugen på Sony T707. (fördel- snygg! nackdel - För billig för att vara tillräckligt bra)↓ Alltså kanske lika bra att satsa lite på telefonen?


Kommentarer
Postat av: My

Jag röstar helt klart på Xperian. Enbart för att jag ska få leka med den.



Och för att muntra upp dig lite..

1. Mobil är inte alls en tråkig sak att lägga pengar på. Det är kul. Dock gäller detta endast då det är andras pengar. He he.

2. Ingen vet vad android är. Vissa säger att dom vet. Men dom vet egentligen inte. Dom ljuger.

3. Se föregående punkt.

4. 8 GB är mycket. Det räcker och blir över. Exakt hur mycket? Det vet ingen. Vissa säger att dom vet. Men dom vet egentligen inte. Dom ljuger.

5. Detta borde inte vara ett problem? Det finns ju massa Sony-mobiler att välja bland. Du måste bara bestämma dig.



Så. Jag hoppas det hjälpte. Så nu Stina, köp en bra men enkel mobil. En bra men billig. En snygg men oömtålig. Osv osv.



Over and out.

2010-07-21 @ 23:14:38
URL: http://blondinmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0