sex och staden!

Hej bloggen och de två (?) läsarna jag har kvar efter detta blogguppehåll. Vad har jag haft för mig?
- Jo jag har plöjt mig igenom alla sex and the city Säsonger. plus filmen som jag såg ikväll..
Nåväl med inspiration från The Viktor Report tänkte jag sammanfatta sex and the city genom att ge dem olika karaktärerna små utmärkelser samt dra några konstanternaden. Och jo läs inte detta om ni inte är insatt, förstör poängen.

Mest Neurotisk: Charlotte (serious, hon är i dem tre första säsongerna helt knäpp.)
Normal: Miranda. (ingen kommentar)
Mest "prata mot kameran i första säsongen" : Carrie (Vilket gör att hon framstås som insane.)
Mest flintskallig men snällast: Harry (han som står ut med Charlotte)
Mest flintskallig (också!) och mest homosexuell: Stanford (han har också fulast kläder)
Mest bröst: Samantha (kommentar fruktavsvärt överflödig).
Mest hårfager: Mr big, även känd som John James Preston. (Mr Big får för övrigt inte sitt namn för en sista scenen, sista avsnittet).

Och sen en sista grej, sista säsongen är bäst och resten är bara överflödiga. Om ni nu ville veta.
Och hur kan det komma sig att Mr big och Carrie gifter sig? Borde dem inte var lagomt trötta på varandra. Snälla någon en förklaring?








Hmm, när jag tänker efter så drar nog Harry det längsta strået då det gäller flintskalligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0