Tankar

Tanke 1: Funderar att rensa bland mina vänner på face. För ärligt talat hur intressant är det egentligen att se på Fia-Lotta Olssons statusuppdateringar när den senaste gången jag hörde av henne var när vi för tre år sedan spelade under en månad i samma fotbollslag. Ni förstår vad jag menar. Ska man kanske bara ha kvar vänner med roliga statusuppdateringar och aktuella vänner -eller skulle det bara få mig att inse (och kanske uppskatta?) att jag faktiskt mest har några få nära vänner istället för många ytliga, vilket i sin tur skulle leda till opopuläritet (vilken aktiv facebookare under 20 har mindre än 100 vänner?) = mobbad för livet men det som kanske skrämmer mig mest, tänk om någon ändrar deras relationsstatus och jag missar det! (Åsikter?)

Tanke 2:
Okej, detta är inte riktigt en tanke utan mer ett konstanterande. Jag gillar bloggar. Och jag blir mer och mer tacksam för att The Viktor Report ( http://viktor.cafe.se/ ) existerar. - Detta är Spin humor (ja det finns en sådan!) på hög nivå!

Tanke 3: Mest för att två tankar inte riktigt passar till rubriken tankar även om två är fler än en. Nu ska jag kika in på Hm's hemsida och efter det hoppa in i duschen. Imorgon är det jobb som gäller.


Kommentarer
Postat av: linnea

Håller med dig om samtliga tankar. Speciellt tanke 2. Hans blogg är AWESOME.

2010-07-02 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0