yoyoyo

Nu trodde ni att ni slapp mig va? nä så, jag har bara haft fullt upp i dagarna (typ firat mig själv) nåväl nu är jag tillbaka för en kort stund, innan jag ska dyka ner bland mina läxor. Sista två veckors rycket! kan ju nämna lite vad jag gjort i helgen, nämligen varit med min pojke i Piteå. Dock är vi värdelösa på att ta bilder så tyvärr ni får fantisera själva hur det såg ut när vi badade på havsbadet, gick längs stranden, bowlade, tävlade i ruschkanorna som tolvåringar, åt ljuvlig mat och njöt av utsikten mot havet från hotellrummet!

nä som ovan säger, läxorna väntar (svenska bok, svenska redovisning, spanska nationella, engelska nationella, spanska förhör, historia prov, nk prov) men trots de, solen lyser ju!

Ikväll ska jag tillbringa kvällen med denna kvinna:



Seriöst, hur kan man inte älska Maria Montazami.

Kommentarer
Postat av: My

oh, no! jag glömde kolla.. hej tv3play!!

2010-05-17 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0